martes, 25 de septiembre de 2012

Ara te toca a tu...






              1. Ara te toca fer una entrada més personal que ens ajudi a conèixer-te millor. Fes un escrit on expliques com és el teu caràcter, o com creus que és, el que t'agrada fer habitualment, quines són les persones que més t'estimes, les coses que t'apassionen, que et preocupen, sense les que podries viure, les teves il·lusions, etc. Ens interessa molt el que ens contis.












       Hola, el meu nom és Mercedes. Som una persona molt impulsiva, sempre dic el que penso i no em call mai. El que penso ho dic a la cara i som molt extravagant. Però això sí, molt bona persona.

      A mi m'agrada molt estar amb els meus amics més propers i sortir de festa amb ells, m'agrada molt escoltar música, però el "regeton" aquest no m'agrada gens.
 
     Les persones que més estim són, com no, la meva família, és el més important que tinc, també  la meva millor amiga, que és com una germana per a mi, no em separaria d'ella per res del món, els meus amics més propers, la meva cussa, encara que no sigui una persona, és molt important per a mi.

    M'apassiona el món de la música, no podria viure sense,  m'agradaria molt aprendre a tocar la guitarra més bé.

    Em preocupa molt el fet de quedar-me tota sola, sense les persones que més estim, això no ho podria soportar.  No podria viure sense la meva família i sense la meva millor amiga.

  Per acabar, voldria contar-vos la meva il·lusió: Anar al concert de Marilyn Manson.







7 comentarios:

  1. Holaaa :) Bé, res que ja ens coneixem, no fa falta dir-te moltes coses, només que ets una pesada jajajajajajajajaja! era broma, en fin, esper que enguany ens passem de bé, com ens passava a 2n i que per la meva sort, et seus amb jo a classe.. yummi! -.- hahahaha un beso fea! (L)

    ResponderEliminar
  2. M'agrada molt que diguis les coses a la cara,a mi també m'agrada molt anar de festa amb els meus amics,i per jo també es molt important tenir devora meva les persones que mes estim!

    ResponderEliminar
  3. Hola! bueno mercedes que ya nos conocemos no hace falta decirnos nada mas.

    ResponderEliminar
  4. Me caus molt be perque et pareixes molt ami te agrada no fer res no sabia que tenies un ca i a mes te agrada one piece como a mi com he dit antes sera un any m olt divertit.

    ResponderEliminar
  5. Hola.Pues nada desirte que me caes muy bien que eres muuy simpatica y muy graciosa me la paso muy bien en clase contigo ;).
    Que nada que sigas hasi como eres y no cavies ;).

    ResponderEliminar
  6. Mercedes :) Bueno pues eso que ya nos conocemos mucho i que el otro dia en en la torrada super bien contigo que madre mia.. la lias poco eeh ajaj i luego por la noche mejoor todavia bueno guap un besiito <3 ;)

    ResponderEliminar
  7. Hola mercedes eres una buena persona aveces muy chula pero da igual,tambien me lo pase bien contigo en classe nuca canviess :DDD:)

    ResponderEliminar