jueves, 10 de enero de 2013


Sant Antoni i el dimoni... S'acosta!






           1. Ja arriba Sant Antoni... Explica com vius aquesta festa i què és el que més t'agrada. També has d'incorporar imatges representatives.

           2. Cerca cinc gloses de Sant Antoni, les penges al teu blog i les acompanyes d'una imatge adient.

           3. Forma part de la cultura tradicional de Mallorca? Per què? Cerca informació.

   1.En Sant Antoni vaig de festa i surt amb els meus amics, bevem molta pomada,  herbes. Lo que més m'agrada de Sant Antoni es anar amb els meus amics.
2.
Sant Antoni repicava                                                  
Repicava a poc a poc 
Com més s’encenia es foc, 
més llonganisses torrava.

El dimoni cucarell 
va néixer en temps de magranes 
va dir que en tenia ganes 
i ni donaven pel clotell

Sant Antoni n’és vengut 
amb un ase amb quatre cames. 
Si la dona no té mames, 
s’homo queda ben fotut. 

El Dimoni són ses puces, 
un animal tan menut; 
se colguen amb ses fadrines, 
i jo que som gran, no puc!

Sant Antoni n’és vengut 
dia desset de gener. 
Venturós s’homo que té 
sa dona i no el fa banyut. 
3.Si, perque si

No hay comentarios:

Publicar un comentario