lunes, 11 de febrero de 2013




       1. Fes una reflexió sobre els dilluns! 15 línies.
Los lunes... No me gustan nada, tener que madrugar, ir al instituto, no me gusta es muy aburrido, despues de todo el fin de semana levantandote a las tantas, llegar el lunes y que te suene el despertador a las 7:00 de la mañana es lo peor, luego en el instituto tener que hacer la tarea, ver a los profesores con cara de amargaos por que es lunes, tu tambien con la cara de pocos amigos, solo tienes ganas de que se pase rapido el dia, lo unico bueno es ver a los amigos del insty, pero a parte de eso todo lo demas es una mierda, por lo quetambien odio los lunes es porque a partir de ese dia hasta el fin de semana tengo que irme a la cama mas pronto que de costumbre y me tengo que levantar temprano eso me rebienta, que toque el despertador  y levantarte, pasar frio, tener sueño, desayunar temprano, no me gusta nada de nada, no poder comerme la napolitana para desayunar porque no me entra y como tengo que desayunar tan pronto luego me duele la barriga duranrte unas cuantas horas y hasta que no llego a casa y como decentemenrte no estoy tranquila, tener que estar de mal humor casi todo el dia y pagarlo con gente que no se lo merece, yo creo que los lunes tendrian que ser dia de fiesta y no tener que hacer nada, lo bueno es que no suelen mandar tantos deveres, porque como los profesores tambien estan cansados pues le da pereza mandar ejercicios, y eso es todo, ah una cosa ODIO LOS LUNEEEES!

       2. Explica tot el que sàpigues sobre el Carnaval, cerca'n informació, penja imatges i diguès com l'has viscut aquest any.
El carnaval anomenat també temps de carnestoltes, carnestoltes o darrers dies, segons diferents etnòlegs, troba el seu origen en antigues festes paganes d'hivern, de celebracions dionisíaques gregues o de festes romanes. Podria ser que el mot carnaval tingués el seu origen en les paraules llatines carru navalis, fent referència al mite d'Isis i Osiris.
El carnaval és una celebració que pertany al culte lunar. Per aquest motiu, és una festa mòbil. Aquesta s'ha d'emmarcar dins un cicle sencer amb sentit propi, el cicle que precedeix la Quaresma. Per tal de situar el Carnaval en el calendari, hem de buscar la primera lluna plena posterior a l'equinocci de primavera, el 20 de març. El diumenge següent és Diumenge de Pasqua i el diumenge de la setmana anterior és diumenge de rams. A partir d'aquest últim comptem quaranta dies enrere i tenim el dimecres de cendra, el primer dia de quaresma i últim de Carnaval. Així, doncs, Dimecres de Cendra es mourà entre el dia 4 de febrer i el 10 de març, mentre que el dijous gras ho farà entre el 29 de gener i el 4 de març.

Pues aquest any no he fet res de res, no he tingut traspor i no he pogut anar a qualque puesto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario