martes, 5 de marzo de 2013

Dies de pont...





      1. Explica el que has fet en aquests dies de pont. Redacció de 15 línies.

Bueno... aquest pont he fet de tot, el dijous vaig anar a veure a la meva mare que esta a l'hospital de Manacor, vaig robar WI-FI de l'hospital mentres estava allà, vaig coneixer a la companyera d'habitació de la meva mare, es molt simpàtica, i molt graciosa, després va arribar la filla d'aquesta dona, era molt simpàtica també, ens va explixcar que a ella no se li donen gaire be els estudis, però que no volia mirar enrrere i veure que no ha fet res, i es va esforçar  ara esta en el últim any de carrera de psicologia, quan vaig arribar al port, vaig anar a veure al meu amic Aitor, ell i el seu germà me varen dir que em quedes a dormir a ca seva, jo em  vaig quedar a dormir al final, varem veure una pel·licula, a la hora de domir vaig pujar amb el seu germà, vaig dormir al la seva habitació, al matí varem berenar un colacao amb pastes, tambe em vaig quedar a menjar, i varem menjar llenties, que estaven molt bones, despres me vaig anar a casa meva, vaig estar mirant la tele fins a les set i mitja de la tarda, me vaig arreglar i vaig tornar a casa del meu amic, per que despres sortiriem de festa per manacor, ja que era l'aniversari d'una amiga meva, alla a  manacor varem estar a casa d'una amiga seva, vaig cooneixer a amigues seves, me varen caure be al moment, varem fumar cachimba amb tabac de sabor a poma estava bonisim, despres quan varem sortir encara estaven totes les dscoteques tancades aixi que varem anar al Xarop, estava ple de gent, varem beure i ens varem aposar a jugar al parxis, quan ens varem canasar varem anar a una discoteca a aixo de les 3 ens varem anar a casa, ja que tot estava mort, no hi havia ningu.
I els darrer dies varem fer dies de pelis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario