martes, 19 de marzo de 2013

El dia del pare Un poema per a papà




Dia de... tots els dies de l'any estan dedicats a alguna causa, però avui és dia de festa per a casa, celebrem el Dia del Pare  Un dia especial, com els 364 dies de l'any. Perquè és l'estima del pare el que aconsegueix que cada dia sigui màgic. Nosaltres volem celebrar-ho amb poesia: un poema per a regalar-li junt a una gran abraçada i una forta besada.

       1. Llegeix aquest poema, el penges al teu blog i explica'n el seu contingut.
          1:Que el seu pare l'estima molt
          2:Que l'agrada quan el seu pare li conta els contes abans de dormir
          3:Que enacar que l'estima, quan fa qualque soa dolenta li renya
          4:Es feliç amb el seu pare i l'estima molt

       2. De quina manera felicitaràs el teu pare un dia com avui?
     Com si fos una festa normal i corrent, li dic felicitatas i ja esta.
       3. Creus que el Dia del Pare és una festa comercial més? Justifica la teva resposta
Si. Per que aixi  poden guanyar doblers, s'han inventat aquesta festa per que vaguis a comprar qualque regal.

 

Jo tinc un tresor
guardat dins del cor
és l'amor que el pare em dóna
i que mai no m'abandona

Quan m'en vaig a dormir
m'agrada explicar-li coses
i sempre riem plegats
mentre ell em fa pessigolles

A vegades em renya
però ser que és pel meu bé
potser m'ho mereixo......
no ho tornaré a fer!

Ell em fa riure
i això em fa feliç
i sento en el meu cor
tot el seu amor
(Ariadna)

No hay comentarios:

Publicar un comentario